14 Ekim 2015 Çarşamba

7. Hayata Uyumlanma ER RAFİ

Bugün, bu esmanın günlük yaşamda iz ve işaretlerini, iç dünyamda da hissettirdiklerini fark edebilmeyi niyet ediyorum.

Yükselten ve aşağıdan yukarılara çıkartandır Er Rafi.





Dilediğinin maddi ve manevi mertebesini yükselten demektir.Bir kuşun kanat çırpışlarıyla onu göklerde uçuran da, sağlığımızı kaybedip, güç kuvvetten çekildiğimizde tekrar şifalanıp ayaklarımızın üzerine yükseltendir Er Rafi.

Maddi olarak güç kazandığımızda da bunun Allahın bir rahmeti olduğunu hatırlayıp, yine ben kazandım ben yaptım diye ben ilüzyonuna düşmemeli insan .

Burada başına gelen sınav senin şükrünü, gurununu imtihan etmek içindir.

Başardığımız her işin yada çıktığımız her refah tepesinde bunun Er Rafi adının hayat bulmasıyla olduğunu anlamak nasip ola...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder