12 Ocak 2016 Salı

HAYATA UYUM SAĞLAMAK İÇİN ESMAÜL HÜSNALAR

Her yeni gününüze yeni bir mana katmak istermisiniz ?

Tüm kaosun içinde bir şeyleri sorgulamayı unutuyormuyuz acaba .Olaylar karşısında neden ben diye ağlamakla meşgul olmaktansa kurulu bu sistemin düzenini anlamaya,  ipuclarını tek tek çözmeye çalışsak daha akıl karı olmaz mı ? 

Süre işliyor sanki değil mi?Keşke çocuk kalsanız diyen büyüklerimize o zamanlar hıh diyerek somurtsak da ,şimdi ne kadar haklılarmış derken giden zamanı evden kaçan kediyi hop diye yakalayıp eve geri soktuğumuz gibi geri alamıyoruz. Yaş ilerledikçe sorunlar büyüyor çözmek daha da zor geliyor sanki . 





Bana öyle geliyorki lise matematik dersine girmişsin de, daha temel çarpımları bilmeden problem çözmeye kalkışıyoruz . Çözemedikçe de neden ben neden matematik diyoruz . 


Halbuki biz okudukça, sorguladıkça, anlamaya çalıştıkça taşlar yerlerine oturmaya başlıyor. Ufacık da olsa..Radyonun frekansını ayarlamaya çalışırkenki gibi...Önce bitmek bilmeyen cızırtılar, kaos, rahatsız edici tüm sesler.. Sonra frekansı yakalayınca gelen muazzam melodiler ve denge...Esmaların da radyo frekansı gibi semalardan üzerimize aktığına inanıyorum. Doğru an da doğru esma ile..


Bir bir esmaların anlamlarını öğrenmeye ne dersiniz ?

Bir çakıl taşı bile olsa yerinden oynatmaya ..


Ben varım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder