2 Şubat 2016 Salı

EKMEKSİZ KAHVALTI İÇİN PİZZA GÖRÜNÜMLÜ OMLET !

Sabah kahvaltılarında sanki ekmek olmazsa olmaz gibi. Gerçekten çok lezzetli. Ancak ekmek kan şekerini arttırdığı için kilo aldırıyor. Bu nedenle mümkün olduğunca uzak durmalıyız. Ben hafta içi yemeyip haftasonu kahvaltılarda ekmek yada simit yiyerek kendimi dengelemeye çalışıyorum.

Düşününki 1 adet yumurtada 6,5 gram protein var.Günlük protein ihtiyacı bir kadının yaklaşık 48-60 gr'dır. Bu nedenle sabahları minimum 2 adet yumurta yemeyi alışkanlık haline getirdim .Yani 12 gr cepte.

Peki yumurtaya mis gibi ekmeği bandıramazsak ne yapabiliriz ? Düşünelim düşünelim ...Rengarenk börek gibi yoğun kıvamlı bişeyler yapılabilir.

diyet


Yumurtanın kısık ateşte hatta bir süre sonra tavanın kendi sıcağında pişmesine izin verin. 2 kibrit kutusu büyüklüğünde peyniri çatalla ezip üzerine serptim. 1 avuç maydonoz ve bu mevsimde sağlıksız domates yerine mis gibi kırmızı biber dilimleyip koydum . Tuz hiç eklemedim çünkü peynirin tuzu bir süre sonra yeterli geliyor. İşte sonuç ben bu omleti zevkle yedim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder